Kenapa Perlu Jadi Agent Takaful Berjaya

Salam.

Kenapa anda perlu menjadi Agent Etiqa Takaful yang Amanah, Berjaya dan bersungguh-sungguh. Kerjaya ini bukan sekadar dapat gaji komesyen tetapi jihad ekonomi agar saudara islam kita tidak merana kesusahan , meminta-minta kerana kecelakaan orang yang tersayang.

Agent nak komesyen aje.....!

Itu adalah pandangan dangkal bagi mereka yang tidak faham atau mengerti. Inilah tujuan sebenar kenapa kita perlu menjadi agent Etiqa Takaful yang jujur , ikhlas dan berjaya.

Inilah kerja kita di mana waktu orang lain datang menuntut hutang atau sekadar tolong lihat dan bersedih., kita membawa sedikit keceriaan dalam bentuk wang untuk keluarga yang ditinggalkan.


Kerana.. jika bukan kita bantu saudara kita sendiri , siapa lagi. Inilah contoh perkara sebenar reality kehidupan yang sedang berlaku di luar sana sekarang...



Memang ada ramai yang salah faham insurance dan takaful adalah berbeza. Lebih malang lagi sekiranya jika mereka atau saudara terdekat kita sendiri mengambil polisi insuran yang tidak patuh syariah. Apa yang akan terjadi kepada mereka. Kesihan kan....



Hubungi Tamsir Ali 012-3014238 untuk keterangan lanjut



No comments:

Post a Comment